ČASTÉ DOTAZY

  1. I. Dodávky zboží a dostupnost
    1. a) Osobní odběr:
      1. Vyčkejte na potvrzení připravení objednávky naším pracovníkem!
      2. Položky skladem přeskladňujeme vždy na pobočku v Praze 8!
      3. Přeskladněná položka je zpravidla připravena třetí pracovní den.
      4. Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme běžně do 10ti dnů.
      5. V případě delších dodacích termínů nabídneme alternativu.
      6. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost ANO":
        1. 1) Osobní odběr Prodejna Praha 8 - vyčkejte na výzvu k vyzvednutí. Pro ověření objednávky volejte +420 222 315 473
        2. 2) Osobní odběr Prodejna Praha 3 - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 284 029 421
        3. 3) Osobní odběr Prodejna Jihlava - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 567 210 074
        4. 4) Osobní odběr Prodejna Rokycany - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 371 593 102

      7. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost NE":
        1. 1) Osobní odběr Prodejna Praha 8 - zboží si můžete vyzvednout po výzvě prodejcem zpravidla do 10ti dnů.
        2. 2) Osobní odběr Prodejna Praha 3 - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí zpravidla do 10ti dnů. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 284 029 421
        3. 3) Osobní odběr Prodejna Jihlava - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí zpravidla do 10ti dnů. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 567 210 074
        4. 4) Osobní odběr Prodejna Rokycany - vyzvednutí zboží za poplatek, vyčkejte na výzvu k vyzvednutí zpravidla do 10ti dnů. Pro ověření stavu objednávky volejte +420 371 593 102

    2. b) Pošta - zásilky do 30kg:
      1. Pro odeslání zboží týž den je nutné uzavřít objednávku do 9:00h.
      2. Jinak odesíláme skladové položky následující den.
      3. Položky, skladem na jiné pobočce než Praha 8 přeskladňujeme!
      4. Přeskladněná položka je zpravidla expedována třetí pracovní den.
      5. Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme zpravidla do 10ti dnů.
      6. V případě delších dodacích termínů nabídneme alternativu.
      7. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost ANO":
        1. 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - odesíláme každý všední den.
        2. 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.
        3. 3) zásilky z Prodejny Jihlava - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.
        4. 4) zásilky z Prodejny Rokycany - přeskladňujeme! Expedujeme třetí pracovní den.

      8. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno "Dostupnost NE":
        1. 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - zboží odesíláme zpravidla do 10ti pracovních dnů.
        2. 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
        3. 3) zásilky z Prodejny Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
        4. 4) zásilky z Prodejny Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!

    3. c) Geis - zásilky nadrozměr nebo nad 30kg:
      1. Pro odeslání zboží týž den je nutné uzavřít objednávku do 9:00h.
      2. Jinak odesíláme skladové položky v den následující.
      3. Položky, skladem na jiné pobočce než Praha 8 přeskladňujeme!
      4. Přeskladněná položka je zpravidla expedována pátý pracovní den.
      5. Neskladové položky objednáváme na základě přijaté objednávky a dodáme zpravidla do 10ti dnů.
      6. V případě dodacích termínů delších jak 21dnů nabídneme alternativu.
      7. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno ANO:
        1. 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - odesíláme každý všední den.
        2. 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.
        3. 3) zásilky z Prodejny Jihlava - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.
        4. 4) zásilky z Prodejny Rokycany - přeskladňujeme! Expedujeme pátý pracovní den.

      8. Pokud je u položky v detailu zboží uvedeno NE:
        1. 1) zásilky z Prodejny Praha 8 - zboží odesíláme zpravidla do 10ti pracovních dnů.
        2. 2) zásilky z Prodejny Praha 3 - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
        3. 3) zásilky z Prodejny Jihlava - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
        4. 4) zásilky z Prodejny Rokycany - zde je pouze prodejna, eshopové objednávky nerealizuje!
  2. II. Doba pro vyzvednutí objednávky/ Blokování zboží
    1. Zboží držíme v rezervaci 10dnů na prodejně Praha 8, ostatní naše pobočky eshopové objednávky nerealizují.
    2. Zboží s vyzvednutím v síti České pošty je připraveno po dobu sedmi dnů.
  3. III. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
    1. Zboží objednané eshopem lze vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů.
    2. Vratka zboží zakoupeného na prodejně bez objednávky na webu je možná pouze výměnou.
    3. Zboží nesmí být použito při práci nebo jinak znehodnoceno.
    4. Vratku náhradních dílů akceptujeme jen po otestování funkce dílu servisem.
    5. Náklady na testování servisem jdou na vrub zákazníka.
    6. V případě použití/znehodnocení zboží se strhávají servisní náklady a další poplatky dle smluvních podmínek.
  4. IV. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě - nekompletní nebo znehodnocené
    1. V tomto případě hradí zákazník náklady za nový obal nebo je stržen z ceny zboží.
    2. Pokud je balení zboží nekompletní bude odesláno zpět a vratka zamítnuta.
  5. V. Nebylo doručeno potvrzení objednávky
    1. Objednávka pravděpodobně nebude vyřízena.
    2. Pro správné dokončení objednávky musí být vyplněna všechna pole s hvězdičkou.
    3. Povolte Cookies v prohlížeči!
    4. Zatrhněte souhlas s obchodními podmínkami!
    5. Pečlivě kontrolujte zadání tel. kontaktu a emailu!
    6. Správně dokončená objednávka Vám dorazí shrnutá na uvedený email.
    7. V případě problémů nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.
  6. VI. Jak se mohu registrovat/ Nejde registrace
    1. K registraci zvolte v přihlášení "Registrace nového zákazníka".
    2. Zde vyberete z "Registrace zákazníka" nebo "Registrace firmy".
    3. a) Registrace zákazníka (MALOOBCHOD):
      1. Vyplňte formulář (pečlivě zadávejte email a telefon).
      2. Zadejte přihlašovací heslo. Přihlašovací jméno Vám bude vygenerováno systémem.
      3. Potvrďte tlačítkem odeslat.
      4. Na další obrazovce "Úspěšná registrace" je uvedeno vaše přihlašovací jméno.
      5. V tomto kroku jste již přihlášeni a můžete objednávat.
      6. Na uvedený email v registraci Vám systém odešle potvrzení o registraci se jménem a heslem.
      7. V případě problémů postupujte podle bodu V. nebo nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.

    4. b) Registrace firmy (MALOOBCHOD/VELKOOBCHOD):
      1. Vyplňte identifikační číslo IČ (pečlivě zadávejte).
      2. Vyplňte formulář (pečlivě zadávejte email a telefon).
      3. Zadejte přihlašovací heslo. Přihlašovací jméno Vám bude vygenerováno systémem.
      4. Potvrďte tlačítkem odeslat.
      5. Na další obrazovce "Úspěšná registrace" je uvedeno vaše přihlašovací jméno.
      6. V tomto kroku jste již přihlášeni a můžete objednávat.
      7. Na uvedený email v registraci Vám systém odešle potvrzení o registraci se jménem a heslem.
      8. Pokud je Vaše IČ již registrováno, nelze provést registraci znovu.
      9. V tomto případě nás kontaktujte nejlépe emailem a přihlašovací údaje Vám nastavíme.
      10. V případě problémů postupujte podle bodu V. nebo nás kontaktujte nejlépe emailem na prodej@narexcon.cz.
  7. VII. Nákup bez registrace
    1. Po vložení zboží do košíku a vybrání druhu odběru nebo dopravy přejděte tlačítkem "Připravit objednávku" na obrazovku "adresa".
    2. Zde vyplníte pole s hvězdičkou (pečlivě zadávejte email a telefon). Tlačítkem odeslat je objednávka odeslána.
    3. Na uvedený email Vám přijde potvrzení přijetí objednávky. Při vyplnění chybných údajů se objednávka nerealizuje.
  8. VIII. Platby GoPay
    1. a) Neprošla platba, obdržel/a jsem zprávu o zrušení objednávky:
      1. V tomto případě vytvořte objednávku znovu. Můžete zvolit jiný způsob platby nebo nás kontaktujte.
    1. b) Nelze provést ověření platby po návratu z bankovní aplikace:
      1. V tomto případě vytvořte objednávku znovu nebo nás kontaktujte.
  9. Doporučujeme provádět on-line platby na PC s operačním systémem Windows, iOS, Linux. Systém Android (mobilní telefon/tablet) může díky zabezpečení aplikací na pozadí ukončit okno s bránou GoPay než potvrdíte transakci v bankovní aplikaci. Na systémech Android zakažte ukončení aplikací na pozadí. Dle verze/nadstavby systému Android povolte oprávnění vyskakovacích oken na pozadí bankovní aplikace. V systémech Android dochází k častým změnám zapezpečení, proto nemusí platební brána pracovat korektně.